Az euJobs HR-Group dinamikusan fejlődik, növekszik és gyorsan reagál a piac minden változására, szem előtt tartva partnerei igényeit. Ennek mentén továbbra is a fő szempont az, hogy minőségi szolgáltatást tudjunk számukra nyújtani, ezért különösen fontos, hogy véleményüket figyelembe vegyük. Így tudja Cégcsoportunk is fejleszteni szolgáltatásait. Ebből az indíttatásból végeztünk a közelmúltban ügyfélelégedettség és lojalitás mérést a Kutatócentrum szakembereinek segítségével.
Azt elmondhatjuk, hogy gyorsan változó világunkban az ügyfélelégedettség monitorozása, egyfajta higiéniai minimumnak számít, hiszen kiélezett versenyben dolgoznak a cégek, az pedig már mindenki számára nyilvánvaló, hogy nagyobb a verseny az új ügyfelekért, mint korábban. Az elégedettségmérés az ügyfélgondozásnak is egyfajta eleme, amikor az ügyfél véleményére vagyunk kíváncsiak. Az ügyfélelégedettség az adott szolgáltatással, vagy termékkel való elégedettséget jelenti, az ügyféllojalitás viszont egy olyan szintet jelent, ahol már egyfajta érzelmi kötődést is feltételezünk a cég irányába.
Az euJobs HR-Group által kezdeményezett kutatás során az elégedettségi kérdőívet kitöltők többsége döntéshozó munkakört tölt be a cégénél, tehát kifejezetten relevánsak a visszajelzéseik Cégcsoportunkkal kapcsolatban.
A kitöltők 89%-a elégedett a szolgáltatásainkkal, és pozitív visszajelzés, hogy bár az üzleti volumenünk növekedett, a válaszadók nagyrésze úgy véli, hogy a szolgáltatásunk színvonala nem csökkent, sőt még jobb lett, mint az elmúlt években. A Kutatócentrum munkatársa, Kassai Endre is megerősítette, fontos szem előtt tartani cégként, hogy amennyiben az ügyfélkör növekszik, az a fajta figyelem, amit az együttműködés kezdetén tanúsítottunk az ne híguljon a továbbiakban sem.
Egy másik kiemelt eredmény, hogy az úgynevezett NPS mutatónk (Net Promoter Score) 73 lett, ami kimagaslónak számít, ugyanis ez a szám azt mutatja meg, hogy mennyire ajánlanák ügyfeleink az euJobs HR-Group-ot és szolgáltatásait másoknak.
Véleményünk szerint ugyanakkor nem elég önmagában a kutatás elvégzése. A fontos az, hogy ezeket az eredményeket hogyan tudjuk feldolgozni, és hasznosítani a jövőben, úgy, hogy azzal partnereink és leendő partnereink számára folyamatosan minőségi szolgáltatást tudjunk nyújtani, miközben lekövetjük a piac minden változását. Köszönjük minden partnerünknek, aki ebben a folyamatban segítségünkre volt!