Hogyan lehet megtalálni a jövő generációját? Eköré a kérdés köré épült a beszélgetés a TrendFM legutóbbi műsorában, amelyben Tileczky-Szokol Bianka Cégcsoportunk Koordináció csoportvezető helyettese és Szolnoki Eszter az Unilever People Partner Lead-je vett részt. Már több platformon is hangsúlyoztuk, hogy a gyakornoki program utánpótlás kinevelés céljából remek választásnak bizonyulhat a cégek számára, ugyanis ebben az esetben a diákok nemcsak rövid időt, hanem egy-másfél évet is eltöltenek az adott helyen. A nagy kérdés persze mindig az, hogy hogyan lehet őket motiválni, hogy úgy érezzék akár maradnának is az adott cégnél.  A két szakember egyetértett abban, hogy nagyon fontos kulcsszó a kapcsolódás: a munkavállalók tudjanak kötődni a vállalat által képviselt értékekhez, ez az alapigazság pedig a diákoknál sincs másként. Ha már az elején bevonódhatnak olyan projektekbe, ahol valós tapasztalatot szerezhetnek, akkor munkájuk során a cég hasznos tagjának érzhetik magukat. Milyen egyéb motivációs faktorokról beszélhetünk a gyakornoki programokban, és hogyan lehet áthidalni a generációs különbségeket arra a műsorban választ kaphatnak!

2023. augusztus 30.