A kihívás

Az euJobs HR-Group életében a tartós növekedés, illetve a profitábilis működés legfontosabb összetevői a tudatosan generált leadek, majd pedig a rájuk adott minél gyorsabb válaszok és megoldások. Ehhez mérten számos platformról, ajánlatkérő felületről és személyes kontakton keresztül érkezhetnek a leadek.

A komolyabb volumenben bezúduló érdeklődések hatékony kezelése, megfelelő összpontosítása és instant megválaszolása mindenképp indokolttá tette az erre a célra megfelelő szoftveres megoldás implementálását.

Nagyjából 4 hónapja vezettük be a működésünkbe a MiniCRM használatát. Meglehetősen sok vállalatirányítási rendszert próbáltunk ki, mire sikerült rátalálnunk erre a programra. Nekünk elsősorban az értékesítés támogatása miatt volt rá szükség.

Bacskor Sándor, key account manager

Célkitűzésük, hogy hozzávetőlegesen 800 leadet szeretnének rögzíteni az év végéig, és az eddigi tapasztalataik alapján ehhez a MiniCRM-ben találták meg a leginkább kézenfekvő eszközt.

A megoldás

Az euJobs HR-Group szervezetén belül eddig az értékesítési csapat profitált a legtöbbet a MiniCRM implementálásából. Ahogy az a fentiekben is elhangzott, náluk a hatékony leadkezelés jelenti a siker kulcsát.

A naprakészség, gyorsaság és strukturáltság elősegítésében pedig kiemelt hozzáadott értéke van a szoftvernek.

A cégcsoportnál eleve a MiniCRM-en belül beállítható automatizmusok használata is rengeteg segítséget jelent az értékesítőknek. Így több kapacitásuk marad a bejövő érdeklődőkre, az automatizálható feladatokat pedig megoldja helyettük a szoftver.

Az egyes projektek részletgazdag dokumentálási lehetőségeinek köszönhetően a helyettesítések sem jelentenek gondot, hiszen a leadet átvevő sales munkatárs tűpontosan lekövetheti a projekt előéletét.

A felsoroltakon túl nálunk fontos szempont volt még, hogy időszakos és hosszú távú lehetőségeket egyaránt kínálni tudjunk a partnereknek. Amennyiben egy-egy ügyfélnél hónapokkal később lehet csak várhatóan aktualitása a szolgáltatásunknak, azt előre beállíthatjuk a szoftver felületén.

Bacskor Sándor, key account manager

Mit nyertek a bevezetés óta?

Bacskor Sándor elmondása szerint a MiniCRM bevezetése flottul működött náluk, és még sikerült túl is teljesíteniük az elvárásokat. Ebben persze kiemelten sokat segítettek a MiniCRM által biztosított webinarok és feltöltött anyagok.

Vagyis hiba nélkül tudtak mindent áttelepíteni, továbbá sikerült hatékonyan leképezniük az értékesítési folyamatot is. Gyakorlatilag 99%-ban teljesítették a rendszer adaptációját, egészen apró finomítások vannak csak hátra. Komoly hozzáadott értékkel bírt persze, hogy elmondása szerint rendkívül jó tanácsadót kaptak a bevezetés idejére.

A célként meghatározott 800 lead rögzítéséhez a lehető legjobb úton járunk. Hónapról hónapra nemcsak teljesíteni tudjuk az ehhez rendelt mérőszámokat, de nem ritkán 20%-kal túl is teljesítjük az adott hónaphoz társított célokat.

Bacskor Sándor, key account manager

Mostanra nincsenek elveszett leadek, mindent naprakészen tudnak kezelni. Ezenfelül annak is kiemelt haszna van a napi munkavégzésben, hogy transzparensen nyomon követhető minden, a hatékony működéshez lényeges érték, mérőszám és mutató.

Látjuk, mennyire széles körű tudással rendelkezik a szoftver, amit idővel teljes spektrumban szeretnénk az értékesítés szolgálatába állítani.

Bacskor Sándor, key account manager

A későbbi, bővített használat lehetőségei ott szerepelnek a terveik között, elvégre előnynek számíthat, ha mindent egy rendszeren belül tudnak kezelni.

Sándornak egyébként több kedvenc funkciója is van a MiniCRM-en belül, de ezek közül is az elégedettségmérés lehetőségét emelte ki. Hét tudatosan meghatározott szempont alapján mérik az elégedettséget ötös skálát alapul véve, és ez a funkció rendkívül sok hasznot termelt ezidáig.

https://www.minicrm.hu/esettanulmanyok/eujobs/

2021.09.19.

2021. szeptember 19.