Már 1650+ partnert kiszolgáló, újabb s újabb igényeket kezelő cégcsoportként fogalmazódott meg bennünk az igény, hogy gyorsaságunkat, pontosságunkat, szakmaiságunkat szeretnénk egy magasabb szintre emelni azáltal, hogy minden információ megfelelő időben kerüljön a megfelelő személyhez.

A folyamatos innováció fényében az eddig jól bevált vállalati struktúránkra illeszkedve egy újabb hatékony rendszerrel bővítettük a portfóliónkat, ami a cég munkájában és partnereink céljainak elérésben is hasznos eszköz a kezünkben.

Ez a rendszer a MiniCRM vállalatirányítási rendszer.

Egy nagyvállalat minden szegmensét áthidaló vállalatirányítási rendszer mellett szükségünk volt egy olyan kimondottan értékesítés érintő üzleti támogatásra mely rendszer könnyen kezelhető, átlátható mégis funkcionalitását nézve teljes körű.

Egy kampány, egy üzleti lehetőség, az első pillanatától jól nyomon követhető, teljes mértékben az adott feladatkörre szabható, könnyen és egyszerűen.

Nincs elveszett ügyfél, lecsökkent várakozási időkkel hatékonyabban gyorsabban tudunk reagálni egy adott felkérésre, melyet a projekt teljes ideje alatt transzparens módon nyomon követhetünk, ami nagyban megkönnyíti egy adott feladatkör eredményes lezárását.

2021. május 22.