Csatalinácz Adrienn, Cégcsoportunk HR vezetője és tanácsadója, valamint Fazakas Edina az iStyle Hungary Regionális HR managere beszélgettek a TrendFM műsorában arról, hogy a toborzás során mit jelent, ha egy brand vonzó, valamint hogyan lehet elérni a jelölt, majd a munkavállalói élményt. Bár első hallásra egyértelműnek tűnhet, hogy a népszerű márkák előnyből indulnak a toborzás során, ugyanakkor a két szakember rávilágított, hogy pont a vonzó mivoltuk miatt a jelentkezőknek magasabbak is az elvárásaik a cég felé. Éppen ezért törekednek arra, hogy az elképzelések a munka során se változzanak és a náluk dolgozó diákok átélhessék a prémium munkavállalói élményt mely hozzájárul ahhoz, hogy munkájukon keresztül biztosítsák a prémium vásárlói élményt is, hiszen ez a két dolog összefügg egymással.
Híreink
Indul a nyári szezon – készüljön alternatív foglalkoztatási formával
3. országbeli foglalkoztatás – pozitív tapasztalatok minden oldalról
Gyakornoki program iskolaszövetkezeten keresztül
A logisztikai szektor hatásai a munkaerőpiacra
Hosszú ideje keresi a megfelelő munkavállalót? Lehet, hogy meglepő lesz a megoldás!
Legyen szó technológiáról, robotizációról vagy járműparkról: a munkaerő megkerülhetetlen
Lezajlott az első euChance KLUB
Roadshow-ra indult az euJobs HR-Group csapata
Új mérföldkőhöz érkezett az euChance Program
Hogyan válhat Ön is jobb munkáltatóvá? 3. rész: networking