Csatalinácz Adrienn, Cégcsoportunk HR vezetője és tanácsadója, valamint Fazakas Edina az iStyle Hungary Regionális HR managere beszélgettek a TrendFM műsorában arról, hogy a toborzás során mit jelent, ha egy brand vonzó, valamint hogyan lehet elérni a jelölt, majd a munkavállalói élményt. Bár első hallásra egyértelműnek tűnhet, hogy a népszerű márkák előnyből indulnak a toborzás során, ugyanakkor a két szakember rávilágított, hogy pont a vonzó mivoltuk miatt a jelentkezőknek magasabbak is az elvárásaik a cég felé. Éppen ezért törekednek arra, hogy az elképzelések a munka során se változzanak és a náluk dolgozó diákok átélhessék a prémium munkavállalói élményt mely hozzájárul ahhoz, hogy munkájukon keresztül biztosítsák a prémium vásárlói élményt is, hiszen ez a két dolog összefügg egymással.
Híreink
Megoldás az orrunk előtt – inkluzív foglalkoztatás a kiapadó(?) munkaerőpiacon
A „Te utad” HR szakmai Ösztöndíj Programról
Hogyan tarthatók meg a diák munkavállalók a tanév alatt?
Amikor a Sziget összehoz: önkéntesség és érzékenyítés fesztiválközegben
Harmadik éve önkénteskedünk a Sziget Fesztiválon
Fesztiválok és diákmunka
Offline találkozások a nyár folyamán: EFOTT és Pont Ott Parti
Generációk a munkahelyen
Nyugdíjas munkavállalók toborzása: előnyök és stratégiák
Komplex betekintés a HR feladataiba – sikeresen zárult az euJobs HR-Group és METU workshop-sorozata